Menu

Bazeny.cz

Kreativní marketing Bazeny.cz

Novému e-shopu jsme chtěli zvednout tržby z přirozeného vyhledávání o 100 %. Nemožné se zde stalo skutečností, tržby se nám povedlo zvednout o celých 380 %.

 bazeny.cz 

Co jsme dokázali?

  1. Zvedli jsme počet konverzí o 122 %
  2. Okamžitá míra odchodovosti klesla o 18 %
  3. Tržby z přirozeného vyhledávání se zvýšily o 380 %
  4. Celkové tržby jsme zvedli o skvělých 152 %

panáček táhne truhlu

logo clevero

Zvolený typ projektu

SEO, obsah, UX design

O marketingu pro Bazeny.cz

Naši grafici vytvořili Albixonu design přímo na míru, na celém marketingovém týmu pak byla jeho propagace.Žádné placené kanály ani reklamy, soustředili jsme se především na SEO a obsahový marketing. Zapracovali jsme také na UX e-shopu, aby zákazníci našli vždy přesně to, co hledali.

bazeny.cz homepage

UX design

E-shop jsme podrobili důkladné UX analýze. Vyznají se zákazníci na e-shopu? Projdou snadno košíkem a dokončí svůj nákup? Takové otázky jsme si kladli a díky našim závěrům jsme dokázali e-shop maximálně optimalizovat. Nejde přitom o žádnou jednorázovku. Na UX pracujeme kontinuálně.

bazeny.cz heatmapa

Václav Albl Bazeny.cz

Práci nám značně ulehčuje integrace s naším CRM, ze kterého pravidelně přebíráme údaje o produktech i jejich přílohy, můžeme si prohlédnout výsledek a teprve po kontrole změny zveřejníme zákazníkům. Snadno tak nabídneme zákazníkovi vždy to nejužitečnější příslušenství k zakupovanému produktu. Objednávky se nám naopak propisují zpět se započítanými všemi slevami, které zákazník u nás využil.

 ”Václav Albl, manažer internetového obchodu Bazeny.cz