Bazeny.cz
Kreativní marketing Bazeny.cz
Novému e-shopu jsme chtěli zvednout tržby z přirozeného vyhledávání o 100 %. Nemožné se zde stalo skutečností, tržby se nám povedlo zvednout o celých 380 %.
bazeny.czCo jsme dokázali?
- Zvedli jsme počet konverzí o 122 %
- Okamžitá míra odchodovosti klesla o 18 %
- Tržby z přirozeného vyhledávání se zvýšily o 380 %
- Celkové tržby jsme zvedli o skvělých 152 %
Zvolený typ projektu
SEO, obsah, UX design
O marketingu pro Bazeny.cz
Naši grafici vytvořili Albixonu design přímo na míru, na celém marketingovém týmu pak byla jeho propagace.Žádné placené kanály ani reklamy, soustředili jsme se především na SEO a obsahový marketing. Zapracovali jsme také na UX e-shopu, aby zákazníci našli vždy přesně to, co hledali.
UX design
E-shop jsme podrobili důkladné UX analýze. Vyznají se zákazníci na e-shopu? Projdou snadno košíkem a dokončí svůj nákup? Takové otázky jsme si kladli a díky našim závěrům jsme dokázali e-shop maximálně optimalizovat. Nejde přitom o žádnou jednorázovku. Na UX pracujeme kontinuálně.
“Práci nám značně ulehčuje integrace s naším CRM, ze kterého pravidelně přebíráme údaje o produktech i jejich přílohy, můžeme si prohlédnout výsledek a teprve po kontrole změny zveřejníme zákazníkům. Snadno tak nabídneme zákazníkovi vždy to nejužitečnější příslušenství k zakupovanému produktu. Objednávky se nám naopak propisují zpět se započítanými všemi slevami, které zákazník u nás využil.
”Václav Albl, manažer internetového obchodu Bazeny.cz